آیت الله دری نجف آبادی:

اگر در بحث حجاب کوتاه بیاییم دشمن دنبال حذف بقیه ارزش‌ها می‌رود 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید در بحث حجاب و عفاف با قدرت عمل کنیم و همه تلاش خود را به کار ببندیم.

 

آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در همایش مبلغین استان مرکزی در دهکده مقاومت گفت: ابعاد جنگ دشمن بسیار گسترده است و اگر فرصت شناس و وقت شناس نباشیم دشمن به ما ضربه خواهد زد. باید نقشه‌های دشمن را بشناسیم.
 
 آیت الله دری نجف آبادی افزود: مشکل دشمنان اسلام واقعی است، آن‌ها با اسلامی که از امر به معروف و حجاب و عفاف صحبت نکند مشکلی ندارند، اگر ما کوتاه بیاییم آن‌ها به دنبال حذف بقیه ارزش‌های ما می‌روند و ما را مجبور به پذیرش می‌کند.

او اضافه کرد: صد‌ها جریان داخلی و خارجی روبروی جمهوری اسلامی به صف شده اند. باید در بحث حجاب و عفاف با قدرت عمل کنیم و همه تلاش خود را به کار ببندیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: همه باید فرصت شناس باشیم و قدر فرصت‌ها را بدانیم، انقلاب، روحانیت، تبلیغ و مبارزه با جهل و فساد از این جمله فرصت هاست که وظیفه روحانیت استفاده از آنهاست، فرصت‌ها ممکن است در زمان‌های مختلف اتفاق بیافتد بنابراین علاوه بر فرصت شناسی باید وقت شناس نیز باشیم.

او با اشاره به فرصت شناسی میرزای شیرازی در جریان تحریم تنباکو اضافه کرد: به مرحوم میرزای شیرازی اطلاع دادند که قانون تنباکو را انگلیس و شاه لغو کردند که فتوا شما در این امر کارساز بود، وقتی مرحوم این خبر را شنید گریه کرد و گفت دشمن تا دیروز قدرت نفوذ ما را نمی‌شناخت، اما از امروز متوجه موضوع شده و این موضوع باعث اتحاد دشمن برای انتقام از روحانیت است.

 آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به فرقه‌های ضد اسلامی گفت: بیش از ۲ هزار جریان نوظهور در جهان و مخصوصاً آمریکا ایجاد شده که یکی از آن‌ها شیطان پرستی است که بالاترین عیب برای انسان پیروی از این جریان است، مسئولیت اول مبارزه با این جریانات با روحانیت است.

او با اشاره به مشکل اقتصاد کشور و راه حل آن افزود: مشکل اقتصاد کشور با تولید قابل حل است، تولید به معنای واقعی کلمه عبادت است، کشور ترکیه در سال گذشته ۲۱ میلیارد دلار لباس صادر کرده که باعث اشتغال حدود ۹ میلیون نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شده، ما هم باید از ظرفیت‌های کشورمان استفاده کنیم و مشکل اقتصاد و اشتغال را برطرف کنیم.

او ادامه داد:باید در مصرف آب و برق و گاز صرفه‌جویی انجام دهیم، کشور ما دچار کمبود شدید آب است که باید در مصرف آن دقت شود، دولت و مجلس و همه ارگان‌ها باید در این امر تمام تلاش خود را به کار ببندند.

نماینده ولی فقیه گفت: تشریفات برای روحانیت مانند سم است و باید از تشریفات دوری کنیم، خانواده و ازدواج مسئله مهمی است، استان مرکزی در بحث جمعیت و فرزندآوری در وضعیت نگران کننده است و باید هرچه سریعتر برای رفع این مشکل تدبیر ویژه اندیشید، وقتی کار برای خدا و امام زمان عج باشد مطمئناً آن کار به ثمر می‌رسد و آثار آن تا مدت‌ها باقی می‌ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.